Heb je je machine nodig om op te zetten?
We leggen je uit waar het uit bestaat en hoe je het kunt aanvragen.
We hebben twee verschillende soorten montage voor elke machine:
Wat is de montagetijd?
"De termijn wordt aangepast op basis van de werklast van de technici, daarom is de aanbeveling om het in het montageblad te bekijken waar het correct is bijgewerkt. De technicus zal je 1 of 2 dagen van tevoren contacteren om een dag en tijd voor de service af te spreken. De maximale afgesproken termijn is 4 dagen na de generatie van de werkorder. Ik heb een probleem met mijn montage."
Wat kan ik doen?
Het technische team zal de machine volledig operationeel achterlaten, zodat je er 100% van kunt genieten. Maar als dit om een of andere reden niet het geval is, zal de technicus ons informeren. Je kunt ons echter ook een e-mail sturen of ons bellen om de oplossing te versnellen. Als je echter na een paar dagen enige problemen met de machine opmerkt, laat het ons dan weten zodat ze het dringend kunnen komen controleren. Ik heb montage nodig voor meerdere machines.
Hoe kan ik solliciteren?
Als je meer dan één machine hebt aangeschaft en je hebt de montage voor elk van hen nodig, is het het beste om contact met ons op te nemen om een offerte aan te vragen, zodat we je een betere prijs kunnen bieden.
Hoe weet ik welke montage ik moet huren?
Al onze producten worden geleverd met een handleiding zodat je ze kunt monteren, maar als je liever hebt dat een expert dit werk doet, hebben we een team van professionals die het voor je kunnen doen. Om deze service te boeken hoef je alleen maar het type montage dat je nodig hebt aan je winkelwagentje toe te voegen, deze montage staat onderaan gerelateerd aan het product dat je wilt kopen.
Levering aan de straat + Latere installatie, deze montages worden uitgevoerd nadat je de machine hebt ontvangen:
Eerst sturen we de machine gratis naar de straat in de termijn die het product aangeeft en de montage wordt later ook binnen de vastgestelde termijn uitgevoerd. De technicus zal je één of twee dagen van tevoren waarschuwen om een afspraak voor de montage te maken. Vergeet niet dat de machine met deze optie op de plek moet staan waar je de montage wilt laten uitvoeren.
Levering aan de straat + Latere installatie van cardio-apparaten (fietsen, roeimachines, elliptische trainers...)
Levering aan de straat + Latere installatie van multi-stations (twee prijzen afhankelijk van de complexiteit en katrollen)
Thuisbezorging + gelijktijdige installatie, levering en montage op hetzelfde moment.
In dit geval sturen we de machine naar de technicus en is het de technicus die je het product zal brengen, het zal plaatsen waar je wilt en het zal monteren. De totale levertijd van de bestelling is die welke in de bevestiging van je bestelling is aangegeven voor de levering en de gezamenlijke montage.
Thuisbezorging + gelijktijdige installatie van cardio- en krachtmachines zonder kabels
Thuislevering + gelijktijdige installatie van multi-stations met katrollen (twee prijzen afhankelijk van de complexiteit en katrollen) Elk product heeft de juiste montage gerelateerd, je hoeft het alleen maar aan je bestelling toe te voegen als je het wilt huren.
Kan ik de montage inhuren als ik in de Canarische Eilanden, Ceuta of Melilla woon?
Op dit moment is de service alleen beschikbaar in Spanje (vasteland).
Kan ik de installatie van machines inhuren?
Als je een machine wilt kopen en denkt dat je deze niet kunt monteren, kun je de montage op het moment van aankoop inhuren. Dit product-dienst vind je onder de machine in de onlosmakelijke en je kunt het als een ander product in je winkelwagentje plaatsen. Je kunt de montage ook achteraf inhuren of kopen, zolang je de machine bij ons hebt gekocht.
De montage is niet onmiddellijk, het heeft zijn eigen termijn omdat het een planning van de technicus vereist. De technicus zal je één of twee dagen van tevoren bellen, niet meer. De machine moet op de plaats staan waar deze gemonteerd gaat worden, aangezien de technicus zich alleen bezighoudt met de montage.